måndag 29 april 2013

MIN NYA BLOGG

Efter mycket vel fram och tillbaka och efter 4 byten, tror jag har mer än 4 olika blogg account just nu, så fastnade jag för blogger. All eloge till Natalie som har hjälpt mig att skapa hela bloggen, taack! Jag har ingen aning om hur man gör med alla koder hit och dit och mallar fram och tillbaka, så medan hon fixade allt satt jag bredvid och bara nickade förvirrat. Men nu äntligen verkar det som att allt ska fungera.

Anledningen till att jag fick byta blogg var för att bilderna på nattstad inte fungerade, och vill gärna ha en blogg där jag kan visa massa fina bilder från min vardag och övriga bilder. Nu får vi hålla tummarna för att detta ska fungera!

1 kommentar:

  1. bytte jag med till blogger tack vare Natalie ;) enkelt o använda, lovar! haha

    SvaraRadera