torsdag 10 april 2014

Detta håller i sig

Det har vart så himla fint väder det senaste, tror nog våren är här på riktigt denna gången.
Vi har tagit vara på varje dag denna veckan och försökt att vara ute så mycket som möjligt.
Och jag tror att jag och Amanda har börjat inse att jag bara har 6 veckor kvar här (UURGHHGRGH VILL INTE!!!) så vi spenderar nästan all tid vi har tillsammans. Efter practise häromdagen var det så himla fint väder så vi åkte och besökte Maddie på hennes jobb som är ett glass café och köpte oss en banana split.. SÅ GOTT!! och vi satt i solen och njöt en liten stund innan vi åkte hem. Vi ringde upp min kära bror på skype och låt mig säga er.... Amanda och Elias kommer gifta sig... "Save the date everybody!". Dem satt och snacka rock musik med varandra medan jag skötte mitt lilla egna haha!
Amanda åkte sedan till dansen, och efter att jag hade tränat och gjort mig i ordning hämtade hon upp mig igen och jag, Amanda och Rudy åkte till Mc Donalds på kvällen.

Idag, btw, hade vi ett meet igen med track. Jag sprang 200 meter sprint och kom in på 3:e plats av 6. Är ganska stolt, med tanke på att jag var svinigt trött, hade väntat på att mitt event skulle starta i timmar och var inte uppvärmd. Jag har börjat träna heck på träningen och coach vill sätta mig i heck eventet på vårt nästa meet på lördag, meeen jag vet inte riktigt än om jag är redo för det. Ska bli intressant att se haha!

Det bästa är dock att jag redan har gått ner i vikt sedan jag började track. Under vintern gick jag upp ganska mycket, jag vägde mig inte men jag kände det, och när jag tittar på bilder nu från till exempel musikalen så är det en ganska stor skillnad haha. Fortsätt så Agnes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar