måndag 7 april 2014

First meet

Heyy! Förra veckan, torsdag,  hade vi vårt första meet med track, vilket är tävlingar. Vi lämnade skolan tidigt för att dra iväg med aktivitets bussen till en skola ca 40 minuter iväg. Det var perfekt väder, varmt och skönt för omväxlings skull. Jag tävlade i 100 meter och 200 meter Re-Lay vilket är när man springer med en metall pinne och lämnar över den till en annan person. För att vara vår första gång var det inte så dåligt, dock van vi inte men men det var kul ändå! Några av oss fick medaljer i deras event, hurra!
Vi satt vid sidan, när vi inte hade våra event, och hejade på resten av våra medkamrater.
Vi var där i några timmar och tävlade och när allt var klart åkte vi hem med bussen. Ser fram emot nästa meet!

Under veckan köpte jag mig även en ny bal klänning. Jag ångrade mig på min gamla och ville ha en lång klänning istället i en starkare färg. Jag köpte klänningen nedanför, men i en himmel blå färg. Eric har även köpt sin tux, med väst i samma färg så vi matchar. Vi kommer vara sååå snygga haha ;)
Följde även med min kära vän Maddie en dag för hennes alteration.

Älskade vän Nasir och jag på vårt track meet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar