måndag 7 april 2014

Min & Amandas helg

Helgen spenderades med Amanda. Det var en Agnes och Amanda helg hela helgen. På fredagen åkte jag med henne och kollade på en dansuppvisning där hon var med och uppträdde. Jag smög in i ljud båset där en kompis och hans medarbetare/vän satt och skötte ljus och ljud. Hans namn är Ray och är bror till Michelle som också är med i dansgruppen. Jag, Ray och Landon stod där uppe och dansade och larvade runt samtidigt som de var tvugna att sköta all mekanik.

Efter det drog jag och Amanda hem till Jack för att umgås med honom och Cody, och som vanligt brottades vi runt och hade kul tillsammans med dessa pojkar. Vi hade blivit bjudna till en fest som vi planerade att gå till men vi fastnade hemma hos Jack och struntade i festen istället.
Jag sov över hos Amanda och vi vaknade upp till underbart väder igen! Vid lunch åkte vi med Amandas syster Ashley och deras kusin Justin (som bor hos dem) till Taco Bell för att äta lunch och när vi kom hem igen bestämde oss för att ta fram cyklarna.
Vi cyklade runt i det fina vädret och bara njöt av vårvädret i någon timme. Kom hem, spelade ett läskigt tv spel och satt och skrek och hoppade i soffan haha, och sedan var Amanda tvungen att gå och vara barnvakt. Det var meningen att jag skulle gå dit efter ett litet tag och hjälpa till men jag och Justin hade så kul med att kolla på Game of Thrones så jag stannade kvar där med honom i några timmar. Deras familj och hus är praktiskt taget som mitt andra hem. Jag har ett flertal gånger varit där och umgåtts med Amandas familj medan Amanda inte ens varit hemma haha. Och när hennes jäkla kusin, typ 28 år, tar sig friheten att slå på mig och brottas så vet jag att jag är en av dem haha.
Sedan åkte Ashley och Justin iväg för att bo på hotell någonstans över natten och lämnade mig helt ensam i huset i ytterligare 3 timmar. Jag somnade dock i soffan och vaknade när Amanda kom hem igen vid 12.30. Vi umgicks en stund och hade kul, som alltid, men sedan däckade vi i hennes säng som, för er information, är det mest bekväma säng som existerar. Som att sova på ett moln!!

På söndagen vaknade vi tidigt då hon hade dans runt 10. Hon lämnade av mig hos mig men kom och hämtade upp mig efter en stund igen när hon hade paus. Vi åkte och köpte glass och åkte sedan till hundparken för att kolla och leka runt med alla söta hundar. Det var en pytteliten fluffig hund som var så himla söt att det var inte sjukt! Och en annan hund trodde nog att jag var en påle eller något. Jag satt ner och klappade hunden, och helt plötsligt lyfter hunden på benet och kissar.... tack för den!






FETTO!!
CODY!! ... inte alla amerikanare är av den vanligaste sorten av vad man kallar "stor"  haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar