tisdag 15 april 2014

Vardag, Bonfire & BBQ

Hej igen! Ett tecken på att våren och värmen är här är:  1. SHORTS 2. Bonfire!!
I söndags hade Jack en bonfire hemma hos sig. Jag, Rudy, Amanda och en kille som heter Chris. Han växte upp här tillsammans med Rudy och Jack och alla men flyttade till Pensylvania bara några veckor innan jag kom hit, men nu kom han hit för att hälsa på. Han är hur go som helst och passar så bra in i gänget så det känns som att jag känner honom redan haha.

Hur som helst, vår bonfire var rolig som vanligt, och ni vet hur killar blir så fort någon sätter igång en eld...
De ska slänga allt de kan hitta i elden... vilket inte alltid slutar så bra. Rudy tyckte att det var en bra idé att slänga en gastub i elden från en fackla... som dock varit dysfunktionell hur länge som helst, men tydligen så var det fortfarande vätska/gas i tuben för den exploderade. Jack måste haft änglavakt, för han satt i en stor och gastuben flög i rykande fart bara någon centimeter ovanför hans huvud och flög flera meter bort! 

Igår, Måndag, var jag bara ute och tog lite luft efter skolan och möter Jack, Rudy, och Chris som kommer åkandes med bilen. Så det slutade med att jag stannade kvar och umgicks med dessa idioter igen haha.
Rudy tog med mig på en tur på hans motorcykel i det fina vädret.. (och ja mamma, jag hade hjälm på mig).
Sedan kommer Jacks mamma och bjuder in oss på BBQ, och efter en stund kommer även Amanda och Krysten. Så det slutade med en spontan BBQ.. vilket är vad jag kallar en bra Måndag!


Slänger även in lite spontata vardagsbilder från min "aiding" klass i skolan tillsammans med Maddie och Noah, och bild från när Cody tog med mig och Amanda till gymmet. Han är den största hulk jag har träffat, går till gymmet varje dag.. ofta flera gånger per dag. Så idag, flera dagar efter har jag fortfarande träningsverk efter att ha gymmat med honom haha!

Bonfire



Mr Jim, Jacks pappa som lagade den goa maten under BBQ'n
CHRIS
Krysten och Amanda
Chris och Jack



Stodde Maddies glasögon lite
Noah

Maddie och jag tar en selfieee



gymmet med cody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar