onsdag 10 juli 2013

4 veckor kvar

Nu blev jag väldigt pirrig när jag precis insåg att jag bara har 4 veckor kvar i Sverige. Okej jag ska vara ärlig -- JAG FREAKAR UT! Idag är det exakt 1 månad kvar innan jag åker på mitt största äventyr till USA, jag kan nästan inte fatta det! Det känns så konstigt att inte börja sista året med med mina älskade vänner och klasskamrater efter lovet, att jag kommer att vara på andra sidan jordklotet när de försöker överleva trean. Det som stör mig mest är att jag så gärna skulle vilja ta studenten med min klass! Jag ska verkligen försöka hinna tillbaka till studenten så att jag i alla fall hinner träffa dem igen innan alla springer iväg på egna vägar i livet! Jag vill hinna med så mycket som möjligt innan jag åker och jag har en liten lista på ungefär vad.


Saker jag vill hinna på 4 veckor:
- Tälta 
- Ha avskedsmiddag/träffar med alla mina vänner
- Åka till Borås djurpark
- Åka till Gekås
- Ha grillkväll
- Se på solnedgången och grilla marshmellows med vänner
- Åka till sjumansholmen med familjen
- Bada (har fortfarande inte badat än i år)


Trots att jag kommer att gå miste om saker här hemma så vet jag att det ändå kommer att vara värt det då jag kommer att få vara med om så himla mycket nytt! Jag ska ut på ett äventyr!! Detta är någonting som jag verkligen vill göra och som jag har förberett mig för länge nu. Jag är så taggad och jag vet att jag kommer att samla på mig massor av erfarenheter, skaffa vänner, nya perspektiv och framförallt minnen! Jag kommer att få vara med om så mycket nya och roliga saker under året som jag aldrig kommer att glömma. Det är så sjukt att det bara är 4 veckor kvar - det är snart dags!





OCH vill bara meddela att en överraskningsfest är högst välkommet! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar