tisdag 2 juli 2013

Fika med Carro

Vid sisådär 14.30 åkte jag in till Kungsbacka för att träffa Carro. Vi gick till Tullen och fikade i inte mindre än 3 timmar! Vi har så mycket att prata om, och det roliga är att vi har blivit jätte mycket bättre amigos sen hon kom hem från Arizona än vad vi var när hon åkte. Tre timmar kändes som bara en timme och rätt som det var var vi tvugna att gå för jag skulle träna. Tack Carro för en super mysig fika!

Gick till gymmet efter det för hade en bokad dejt tillsammans med Yamina som jag skulle hinna med också. Drog med henne på MRL idag och det gick gallant! Dock var det en instruktör som inte är lika bra som min favorit, enligt mig, men det var kul ändå! Och det är alltid lika kul att träffa Yamina som egentligen är Ingrids kompis men jag lånar henne lite då och då heheh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar