söndag 14 juli 2013

Frukost på jobbet

Tar mig en latte nu såhär på morgonkvisten - jobbar helt ensam idag! 
Är ledsen för dålig uppdatering föresten, det har hänt en hel del som picknick i göteborg med bästa vännerna igår och gyllene tider konsert! Men jag tänker såhär att jag kommer inte blogga så mycket nu fram till jag åker mer än om det händer något speciellt! Har varken tiden eller lust för det, men håll utkik runt början av Augusti för då kommer uppdateringarna spruta ... förhoppningsvis! Tänkte i alla fall lägga upp lite bilder idag från konserten och picknicken! 

Resten av veckan har jag inte så mycket planerat mer än att jag jobbar från morgon till kväll varje dag till lördag, och filmkväll med Adam imorgon! Kommer säkert hinna med lite spontana träningar och träff med vänner också! Ha det fint kära trogna 5 läsare jag har <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar