fredag 5 juli 2013

5 Juli 2013

Idag har vart en kunglig dag! Först jobb i 8 timmar och tjänat lite riksdaler, då är det ändå värt att känna sig dödstrött efter en arbetsdag! Åkte hem till Lisa på middag efter jobbet med Ingrid och Ellen, ah eller förkrök för dem och middag för mig. Min uppgift under kvällen var att få mina vänner redigt fulla innan klockan 9 och jag måste säga att jag lyckades ganska bra - that's what friends are for! 
Eftersom att jag som sagt inte är 18 vintrar ännu och inte kan följa med ut så fick de släppa av mig i Fjärås på vägen hem (lugn lugn, ingen körde alkohol påverkad - Ellen var också nykter) 
Jag gick då upp till Adam på hans lan kväll där även min kära broder, Jim och Louise befann sig. Tur att jag har den pinglan! Jag kom dit, satt i soffan och snackade med Louise och gick hem efter en timme, väärt! 

Kort sammanfattning, en bra dag helt enkelt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar