fredag 2 maj 2014

Här kommer en liten chock

Vissa av er vet om det och för vissa kanske det är ny info som kommer här, men tänkte i alla fall att jag ville tala om att jag har gått och skaffat mig en pojkvän här i staten.. Och inte vem som helst, ERIC! haha,

Vi började i samma klass efter jullovet och jag tyckte han var så snygg att det var inte klokt haha,
hans bästa vän Justin som är min värd-systers pojkvän fixade ihop oss och vi har snackat i över två månader nu. Jag har skrivit om honom förut, när vi åkte skridskor på hans födelsedag och när han frågade mig till balen. Och förra veckan blev vi officiella!

Det kan verka helt onödigt och dumt och korkat att kasta sig in i ett förhållande med vetskapen om att jag bara har en måndag kvar här innan jag åker hem igen, Jag vet att det kommer bli 1000 gånger svårare att lämna, men just nu vill jag inte tänka på det utan bara ta vara på tiden vi har istället.

Jag önskar att ni kunde få träffa honom, jag tycker om honom jätte mycket, och han är så himla söt.
Han lämnar inte någon människa utan att tala om för dem att jag är "his girl" så jag tror hela skolan vet om det nu haha, men i vilket fall som helst, jag ville bara presentera honom för er så gott det går tusentals mil från hemma, Eric Yancey <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar