tisdag 20 maj 2014

Heldag med pojk

Jag hinner verkligen aldrig blogga om saker samma dag som de händer så ni får alltid läsa om vad som pågår några dagar efter, hoppas inte det gör något.

I lördags lämnade Chante av mig hemma hos Eric på morgonen och vi spenderade verkligen hela dagen tillsammans från morgon till kväll. Även hans mostrar var hemma och de älskar att ha mig där haha. Tydligen tycker de inte om när Eric bara tar över kompisar men de bryr sig inte när jag är där haha.
Dock var han tvungen att sköta sysslorna innan han fick fri tid att umgås med mig, men mig gjorde det inget. Jag satt och pluggade inför finals och lyssnade på musik samtidigt som han skurade golvet. Vi käkade lunch/middag med hans familj och efter vi pluggat klart gick vi ut och spelade boll ett tag. Jag hittade ett par 90 tals rullskridskor i garaget som vi testade. Erics fötter var alldeles för stora så han kunde inte få i sina fötter haha! Resten av dagen tog vi det bara lugnt tillsammans. Runt 8 tiden kom mina värdföräldrar och hämtade upp oss och vi åkte med dem för att bowla med familjen. Vi mötte även upp med Chante och hennes pojkvän Justin. Vi spelade 2 set. Första ägde jag ut alla och Eric sög, haha han sa att han aldrig riktigt bowlat tidigare. Andra setet utklassade han alla och chockade oss alla med sin första placering haha!
Har alltid lika kul med min pojke,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar