torsdag 2 maj 2013

2 MAJ 2013

Det är bara några veckor kvar till sommarlov vilket i skolmening betyder "vi trycker in så mycket skolarbeten vi kan till eleverna, det tycker dem är roligt" NEEEJ! De kommande veckorna kommer vara så mycket i skolan att jag inte vet hur jag ska hinna med?
Vaknade 05.35 i morse och var i skolan kl 07.00 för att plugga. Har varit så trött hela resten av dagen, så det gör jag inte om! Men A for effort!
Skolan har för övrigt vart ganska seg med engelska nationella som start. Men det kändes ändå ganska bra så det var bra.

Stack till kungsmässan med isabella och tintin efter skolan för att inhandla lite presenter inför en kompis 18 års fest imorgon och för lite shopping. Det blev en hel del nya grejer. Framför allt massa jeans vilket var väldigt välbehövligt. Jag har nämligen hål i alla mina jeans, alla på samma ställe också i jömsken (hur stavas det?). Jag har för feta lår haha! Jaja man är som man är!

                                                                    //blus från gina tricot //halsband från gina tricot


//jeans från gina tricot


//jeans från MQ //skjorta från MQ //armband från gina tricot //ringar från gina tricot



1 kommentar:

  1. åh gillar din stil agnes, så himla fin! :*
    förresten 2 maj och inte april idag ;) <3

    SvaraRadera