fredag 31 maj 2013

Dumle och freedom i ett och samma

Hejhej, det får bli ett sent inlägg idag. Jag har ingen aning om vad jag haft för mig men det har vart fullt upp.  I skolan klarade jag av två nationella muntliga, både i matte och i franska. det kändes faktiskt ganska bra! Nu när man checkat av det så är det bara fysikprovet kvar sen kära vänner är det helt slut!! FREDOM! Trots att vi inte har någon mer kemi så insisterade vår lärare på att vi skulle träffas ändå för att spela "kemi-bingo".. snacka om att förstöra ett spel. men jag vann en dumle i alla fall, heja mig!
Dagens höjdpunkt idag var att jag lärde mig göra cup song från pitch perfect, med rörelser och sång och allt! Ib och Tintin lämnade mig i skolan för att gå hem till tintin så jag passade på att sitta själv i ett grupprum helt forever alone och träna med en drickyoghurt-burk jag hittade (snuskigt?), så nu har jag lärt mig den! jag är så stolt att jag nästan börjar gråta; Talang, here I come! Och på tal om taskmörtarna till vänner - jag ska göra slut och bryta upp vänskapen för gott.. ja jag gör det imorgon, bra plan bra plan.

Härligt väder idag också, kokhett för att inte tala om annat, wonderful time it is yes indeed! Körde på lite gangster outfit idag ;)  Imorgon är det dansuppvisning hela dagen, så dax att sova! xx CHIAO xx





fail.. finn ett fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar