onsdag 29 maj 2013

Info om min värdfamilj

Tänkte jag skulle skriva lite om min värdfamilj som jag ska bo hos i Philadelphia.

Pappan har jag aldrig pratat med, fråga mig inte varför?, så honom vet jag inte så mycket om än tyvärr. Det enda jag vet är att han heter Donald och vad han jobbar som.
Mamman heter Valerie. Henne har jag mailat med några gånger och hon verkar vara en typisk mamma och vill att jag ska känna mig så trygg som möjligt och hon är jätte noga med att jag ska trivas under mina 10 månader hos dem, vilket jag absolut tror att jag kommer göra.

Chanté, är min värdsyster. Hon är 96:a och har redan körkort den jäkeln. Vilket dock är underbart, som hon kommer få köra runt på mig i 10 månader haha! Henne pratar jag ganska ofta med över facebook och vi följer varandra på instagram och sånt, och vad jag märker så har vi väldigt många gemensamma intressen. Hon går i dans och dansar i en studio flera gånger i veckan, tycker om filmkvällar med vänner och älskar att vara på stranden. Tre av mina favorit saker också bara där! Hon är jätte söt i alla fall och jag tror att vi kommer rent ut sagt ha skit kul tillsammans!

Åh jag får inte glömma att de har en liten vit pudel liknande hund också.

Det verkar vara en super bra familj jag hamnat i och jag längtar tills jag får träffa dem. Ska kanske ta kontakt med pappan innan också heheh ;)

Bild från i somras i Frankrike - lite cognac provning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar