lördag 1 juni 2013

Dansuppvisning

Enda sedan kl 9 i morse har det bara varit dans, dans och dans. Det var årets föreställnig på Aranäs idag och det var lite sorgligt eftersom att detta antagligen var min sista föreställning med kulturskolan, någonsin... Så det var lite sorgligt men bättre avslut kan man inte få! Först var det genrep och en föreställning klockan 13 och sedan en kl 16. I år var vi med i 6 danser så det var ett himla springande, på med kläderna, av med kläderna, 7 lager smink fram och tillbaka! Men det är så jäkla kul och jag måste säga att vi var grymma!
Nu är man dock helt slut! Jag bara ligger i soffan och flötar med mitt naturgodis i handen och har inga planer på att flytta på mig än på ett bra tag haha!
Tack tjejer för dagen, ni är helt underbara allihop!! CHIAO


dans: Titanic


Dans: Snow white and the huntsmen


Dans: Les misérables


Dans: Striptease


Dans: The lion king 2





sötnöt, jag dör vad söt du är på denna bilden Lollo-Pad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar