måndag 3 juni 2013

Nada, ingenting.. vad gör man nu?

Idag var det sista provet innan lovet så nu äntligen har vi ingenting kvar, såå skönt!!

Efter skolan stack jag till kungsmässan (känns så skumt att kunna shoppa igen på en vardag) för att träffa Julia en stund. När hon stack till träningen så kom Tintin och Ib istället och vi tog en liten shopping runda vi med. Jag inhandlade lite kläder som är på bilderna. Framförallt kjolen tycker jag extra mycket om för jag har kollat in den ganska länge utan att köpt den men nu jäklar slog jag till! Har dock inga pengar kvar nu men men, allt handlar om prioriteringar som sagt ;)

Imorgon åker jag, ib, tintin, Elin och Erik till mitt sommarställe och är där i två dagar, kommer bli super kul! Det kommer komma massa bilder på det sen när vi kommer tillbaka hem igen!


Bikini // Gina Tricot // 178 för båda delarna

Gina Tricot // Topp 99 kr // kjol 199

Ansiktsmask // Där man köper ansiktsmasker // För dyr och för ovärt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar