torsdag 13 juni 2013

två dagar i hyper fart

Hej! lite dåligt uppdaterat från min sida men har inte vart i närheten av min dator och vill helst inte lägga ut bilder från mobilen för bilderna blir riktigt risiga.

Men Kajsa var som sagt här i tisdags, wiiiee! Vi hade planerat att springa en lång runda men det slutade inte riktigt så.. vi började dock med att springa en liten slinga i skogen men båda har så jävla dåligt lokal sinne så vi virrade bort oss totalt och tappade bort stigen haha! så vi kom ut från ett stup typ på ett random ställe! vi hade ändå för mycket att prata om och det var för varmt för att springa så vi gick en promenad på 1h 30 min istället och gick sedan till kungsmässan innan hon lämnade mig för att åka hem till Skene igen.
Så då åkte jag in till göteborg tillsammans med mina darlings Julia, Ingrid, Ellen och Lisa och gick på bio, som en lite sen extra födelsedagspresent till Ingrid. Kollade på The great Gatsby, trodde faktiskt att den skulle vara bättre. hade dock skyhöga förväntningar på filmen men den var ändå bra, och Leonardo min älskling var ju bäst som vanligt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar