torsdag 13 juni 2013

sommar, summer, été, sommer

SOMMARLOOOOV!!! Behöver jag säga något mer? 10 veckor av full njutning av sol och bad!
Estetarna hade årets föreställning i aulan och efter det var det fika i klassrummet. Det var lite sorgligt med tanke på att jag säkert inte kommer träffa vissa av mina kära klasskamrater igen tråkigt nog. Jag hatar att säga hejdå så det blev inte ett riktigt farväl, klarade inte av det om jag ska vara ärlig. Men om jag inte träffar vissa av er nåt mer så ska ni veta att jag älskar er alla och ni är den bästa klass man kunnat önska sig! Äg trean och studenten och allt vad det innebär när jag är på andra sidan jordklotet!! Kommer sakna er någon sjukt, kram och pussar i tusen älskade störda människor! <3 <3

nu är jag hemma och packar. ska upp till huvudstaden imorgon för att träffa alla som ska iväg som utbytesstudenter till sommaren. ska vara där över helgen och kommer inte kunna blogga något för de kommer att samla in alla mobiltelefoner i när man kommer fram, så vet ni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar