söndag 2 juni 2013

GUSSEMULLEN FYLLER 18

För ungefär 5 år sedan träffade jag en blond och jävligt lång tjej. Jag hade precis flyttat till Fjärås och skulle för första gången gå med Julia och Ingrid upp till skolan. Dem hade alltid gått tillsammans till skolan och varken jag eller Ingrid ville att den andre skulle gå med, "jag känner ju inte henne" tänkte båda två. Efter flera lite awkward stunder upp till skolan och ett antal pinsamma tystnader så lärde vi äntligen känna varandra under konfirmationen, det har vi ingrid att tacka för som tog första steget till att kittla mig haha! (knäppunge)
Och det är jag så glad för!

Idag fyller hon 18 HELA ÅR! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE GUSSEMULLE! jag hoppas att du får massa presenter, uppmärksamhet, telefonsamtal, födelsedagskort, ballonger, tårta, födelsedagssånger sjunget för dig och massa blöta pussar och hårda kramar! Jag är så lyckligt lottad som får ha dig som bästa vän och jag älskar nåt enormt! hoppas du får en grym födelsedag som du sent kommer glömma, puss på dig! <3 <3 <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar