söndag 19 januari 2014

Det slutade i fail

Jätte länge har vi velat se den nya Paranormal Activity på bio. Vi har planerat att gå 3 gånger men det har alltid hänt någonting som gjort att det inte blivit av. Så igår bestämde jag, Amanda, Kyle och Tj att vi skulle se den en gång för alla. Tj och Kyle kom och hämtade upp mig på kvällen och vi skulle åka och hämta upp Amanda som var på en fest. Dock hade hon glömt att nämna detta till Kyle som körde och adressen hon gav oss var ca 20 min bort... vilket gjorde dem lite smått irriterade. När vi var nästan framme kom vi fram till den stora bron som går över vattnet och när vi var på mitten av bron sa GPSen "Destination found"..
ehh va?!

Vi körde över bron 4 gånger och letade runt efter henne innan vi fick reda på att hon hade givit oss fel adress. Killarna höll på att gå i taket när vi insåg att hon hela tiden hade varit fem minuter ifrån oss när vi började köra men istället körde vi hela vägen till bron, 20 minuter bort, körde över bron 4 gånger, körde tillbaka och var skit stressade för bion skulle börja om 10 minuter och det skulle ta 20 min att köra till bion. Vi insåg att vi ännu en gång inte kommer se den här filmen... igen. Fanns inte en chans att vi skulle hinna!

De var så sura att de stängde av musiken och bara satt tysta medan jag försökte så hårt i baksätet att inte börja skratta, jag tyckte bara hela situationen var så typisk och rolig!
Vi kommer fram till där Amanda är, och de sa inte ett ord till henne under hela bilresan! Det var verkligen awkward silence på hög nivå! Vi missade bion så vi åkte hem till Jack istället och hängde där tillsammans med resten av the crew. Alla hackade på stackars Amanda och skyllde vår 50 minuters långa "road trip" på henne. Jag tyckte bara det var en roligt misslyckad kväll haha! Det är helt enkelt inte meningen att vi ska se den här filmen haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar