måndag 20 januari 2014

Musik jag lyssnar på

Jag har gjort en ny lista på Spotify som kallas U.S.A med musik som jag lagt till och lyssnar mest på sen jag kom hit. Här är några av låtarna som jag lyssnar/har lyssnat mest på:

Best song ever  ~ One Directon
Applause
~ Lady Gaga
Wings ~ Little Mix   (Mamma du kommer älska denna låten)
Royals ~ Lorde
Warfaire ~ Dawn Richard
Say Something ~ A great big world
Dance ~ Speaker Knockerz
Counting stars ~ OneRepublic
Dark horse ~ Katy Perry, Juicy J
Boneless ~ Steve Aoki, Chris Lake


Har faktiskt inte lyssnat så mycket på Svensk musik mer än typ Håkan Hellström. Musikstilen är lite annorlunda här med lite mer rapp och en av deras mest kända artist/rappare är Drake. Vet att ni där hemma troligen lyssnar på några av låtarna de spelar här också! Men har inte alls hållit mig uppdaterad på vad som släppts i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar