onsdag 29 januari 2014

Prom dress

I morse precis innan min klocka ringde väckte min pappa mig och sa att skolan var inställd... igen. Tydligen hade det snöat inatt så då ställde de in skolan. Ärligt talat så börjar jag bli ganska trött på att skolan är inställd, jag tycker om att gå i skolan här det är så himla roligt! Och dessutom har vi inte råd med några fler snö dagar då det försvinner dagar från musikalen. Så det har varit jätte härligt, tack moder jord, men inga fler snö dagar tack!

Men efter att ha sovit ut idag gjorde jag snabbt mina läxor och sedan åkte jag och Chante till gallerian tillsammans med hennes pojkvän Justin. Jag shoppade lite sommartoppar inför Hawaii och vi satte oss sedan och käkade lunch på Panera. Resten av dagen spenderade vi på att titta på balkläningar inför prom som kommer upp om några få månader. Vi hittade inga fina i gallerian så vi åkte till en brudklänning affär för att titta. Jag provade några få klänningar jag hittade men kände inte att någon av dem passade mig. Jag var redo att gå när Chante helt plötsligt kommer med en hel hög av klänningar som hon hittat till mig. Jag fastnade speciellt för 3 klänningar men tillslut bestämde jag mig för en. Den har en baby rosa färg, utan axelband och är lång där bak och kort där fram vilket var något jag tyckte om då jag lättare kan använda den i fler tillfällen. Dessutom var den på rea och inte alls för dyr!
Så YEAAAYY jag har köpt min balklänning nu - Prom 2014, here I come!

Min balklänning!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar