söndag 26 januari 2014

Första veckan

Då var första veckan av andra halvåret avklarat. Jag tycker om mitt nya schema och ser fram emot att gå till mina nya klasser. Mitt schema ser ut som följande:

1. Psykologi - Med blanda annat min favorit Avery och Kari samt några fler från min engelska klass från                              förra terminen.
2. Matte (Problem & Statistik) - Med Catie, Cory, Josh (killar från kören) samt några andra kompisar.
3. Kör4. Aiding för Mr Tejada - Vilket betyder att jag är med honom sista lektionen och hjälper honom med vad  
                                         som helst han vill ha hjälp med som tex. rätta prov osv. Det är jag och tre andra
                                         aiding studenter den klassen, Avery, Maddie och Noah.

Dock gick vi bara några dagar i skolan innan det började snöa igen och vi blev insnöade en dag och slutade skolan tidigare en dag. Har lagt ner ganska mycket tid på musikalen denna veckan. Jag har varit där och hjälpt till efter skolan när jag inte ens behövt varit där och hjälp till med att måla lite på scenmaterial, övat repliker med Amanda samt förberett eventuella kläder som vi ska ha. Tess, tjejen som ska spela prostituerad tillsammans med mig, testade en mycket vacker.. (fruktansvärt bedrövlig och kräkful)... klänning som vi hittade i förrådet och busade runt lite, haha!
Har även hängt med kära Amanda och när jag följde med henne hem häromdagen sa hon "I'm hungry. Have you ever had grilled cheese?"... och jag tänkte direkt att det måste vara ost som man grillar på något konstigt sätt och förstod inte alls hur det skulle gå till då det borde smälta. Men hon gjorde middag till mig innan Zumba, grilled cheese, och edt var helt enkelt rostat bröd med smält ost som man doppar i soppa. Gott var det!
Har även vart hemma hos Jack under helgen som vanligt och även inhandlat ett par nya shorts inför Hawaii om endast 1 VECKA!!!!


Tyvärr kunde jag inte överföra bilder till inlägget, vet inte vad som är fel med min dator, så jag fick lägga upp lite random bilder bara.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar