söndag 13 oktober 2013

Helgen i ett inlägg

Lördag: Igår vaknade jag av alarmet som sa åt mig att åka på Zumba med madre. Ett skönt sätt att stgarta dagen på men jag var så jäkla trött så det tog emot ganska hårt. Men det är lite in och in mammas "thing" så jag får ställa upp. När vi kom hem igen var jag tvungen att städa innan Amanda kom hit. Vi tog fram vår flickiga sida och jag fixade hennes hår och sminkade henne - så vacker så! Vi satte sedan på en skräckfilm och mölade i godiset mamma och pappa hade skickat till mig. Men efter helgen får det allt vara nog för nu har jag börjat gå upp i vikt, så nu blir det dags att fasta igen!
Amanda stack runt 5 för hon var tvungen att sitta barnvakt. Och även jag! Min mamma och hennes kompis är medlemmar i en klubb så jag passade hennes dotter Janett som är 8 år gammal medan de var på möte. Chante var inte hemma så jag passade henne själv men helt och hållet utan problem, världens lättaste unge verkligen! Vi kollade på lite disney filmer och lekte med hunden.
Runt 11 gick jag hem till grannen Ryan tillsammans med Chante för att hänga med några andra kompisar. Vi gjorde inte så mycket mer än spelade det nya GTA, men det var kul ändå!




Söndag: Idag har det helt och hållet varit en mor och dotter/döttrar dag. Jag, Chante och madre har spenderat dagen med manikyr och shopping. Det var första gången jag någonsin varit på manikyr och visste inte riktigt vad jag ville ha så jag gav min manikyrare (eller vad det heter) fria händer.... BIG MISTAKE! Mina naglar ser ut som långa fyrverkerier. Men man får vad man förtjänar haha, jag ska snart gå och köpa mig nytt nagelack och måla över.
Vi åkte till gallerian efter det och shoppade lite smått och gott. Vi stannade och käkade på en super god resturang kallad Panera. Jag inhandlade en ny topp, svarta platta kor till kör konserten på torsdag, en smink svamp och en bok. Jag vill utöka mitt ordförråd så jag köpte sista delen av Hunger games triologin. Här ska läsas! Längtar så till filmen kommer ut, tagga!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar