fredag 4 oktober 2013

Vår dagliga rutin

Igår träffades jag och Amanda igen efter skolan och utförde vår dagliga rutin - äta. Vi gick till Starbucks och jag smakade min första pumpa latte som är jätte populärt här. Vi satt där och fikade en stund innan vi gick vidare till Dunkin' Donuts och köpte muffins/donuts. Vi gick runt i den lilla staden och hade lite city sightsing. Varken jag eller Amanda har varit i butikerna här runt om kring, det är mest en gata där man passerar med bilen. Vi klappade katter, provsmakade ost i ostbutiken, fick privat guidning på spat och gick sedan vidare till Food Lion (en mataffär). I flera dagar har jag lovat min vän Kiara att jag ska baka något till henne men det har inte riktigt blivit så, så jag fuskade och köpte dem istället heheh. Hon märkte INGENTING! moahhah.

Vi gick runt i staden i flera timmar och avslutade med att käka på Taco Bell innan vi gick hem igen och det var dags för Zumba med våra föräldrar. Jag älskar att umgås med Amanda, hon är så härligt sprallig och skrattar jämt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar