fredag 4 oktober 2013

Kommer ångra mig

Folk börjar lite smått förbereda sig för halloween här. Vissa har till och med redan dekorerat sina hus med upplåsbara figurer, pumpor, spindelnät, gravstenar och spöken trots att det är ca 3 veckor kvar.
Om några timmar ska min mamma ta med mig och Kiara till Frightland! Chante ville inte följa med så jag tar med mig Kiara istället. Det är ett ställe i Middletown som endast har öppet runt halloween. Det är en slags nöjespark med temat "halloween" och hela poängen är att man ska bli rädd. Det finns olika hus och sånt man ska gå igenom i grupp och så kommer det komma utklädda människor och skrämmer dig. Nästan som gasten fast en hel nöjespark!
Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det eller om jag kommer pissa på mig haha, men det kommer bli jätte kul säkert. Vi ska hämta upp Kiara runt 7 efter hon slutat jobba.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar