söndag 6 oktober 2013

Krabb-fest

Igår blev familjen hembjudna till en av min mammas barndomsvänner på krabb kväll. Huset var fullt med vänner, familj och massa barn som springer runt benen - en jätte härlig stämning. Och det var också lite små kul för jag var den enda vita människan i det huset haha, till och med hunden var brun! 
Jag var lite skeptisk till själva krabb ätandet då det hemma i Sverige inte är något som jag direkt njuter av om man säger så, men jag var såklart tvungen att smaka... och det var super gott! Det var såna där stora krabbor som de fångar i "Deadliest Catch" som man bara äter benen på. Mums!
Det var så roligt att se min mamma tillsammans med hennes vänner vid baren när de latchade runt, posade för kameran och sjöng kareoke (trots deras totala tondövhet haha)
Jag hittade min nya bästa vän också, Kaitlyn 9 år, som gjorde fina armband till mig av små gummi band. Det var en trevlig kväll må jag säga!

Idag ska jag, Amanda, Catie och kanske Chante gå på bio.

Jag och moder Valerie spelar biljard.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar