söndag 20 oktober 2013

Homecoming

Igår var det dags för homecoming som så många har sett fram emot länge! Jag och Chante gjorde i ordning oss tillsammans innan några andra människor kom hit för att ta bilder, bland annat Catie och Amanda. Vi tog massa bilder i tusentals olika poser och åkte sedan till skolan där "dansen" höll hus. När vi kom dit så hade jag, såklart, glömt min biljett och id så jag kom inte in. Men min mamma kom med biljetten så det löste sig tillslut.

Temat var "The rawring 30s" och när vi kom in var matsalen utsmyckad med ballonger och neon ljus överallt. I början spelade de go musik som man faktiskt kan dansa till och vi dansade runt som galna... jag vet inte vad haha! Helt plötsligt ändrades musiken och allting förändrades till en samling av människor som torr-juckade mot varandra. En intressant syn måste jag säga! Det var så varmt där inne att brandlarmet gick igång och alla var tvugna att evakueras från skolan! Det var kaos, alla var ute i det svin kalla vädret i korta klänningar och barfota medan brandmännen genomsökte skolan.

Men måste säga att det var en lyckad kväll! Åkte hem till Amanda tillsammans med Catie efteråt och sov över. Vi beställde pizza och kollade på film, myspys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar