söndag 23 mars 2014

MAMMA OCH PAPPA KOMMER

Jag pratade med mamma häromdagen och kollade upp info om flygbiljetter då det är dags för mig att åka hem igen, vilket är väldigt snart, och så slänger hon ur sig att hon och pappa kommer hit och hälsar på och ska se mig på graduatiom!!! JAAAAA jag blev så himla glad när jag fick reda på det, bästa överraskningen verkligen! Nu ser jag faktiskt fram emot graduation och det ska bli så kul att visa upp dem för allt och alla.
De och min värd mamma har tydligen planerat detta länge och det var meningen att det skulle vara en överraskning på så sätt att familjen skulle ut och käka middag och helt plötsligt skulle mamma och pappa vara där och vänta på oss. Meeen jag har så många planer hela tiden så mamma kände nog att hon var tvungen att berätta haha! Kan inte vänta, ska bli så skönt och underbart roligt att de dem igen efter nästan ett helt år!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar