onsdag 26 mars 2014

Söndag med favoriterna

SÖNDAG, efter att jag kommit hem på morgonen tog jag en dusch, gjorde mina läxor och bestämde mig för att umgås lite med mina kära vänner. Så Amanda och en kompis som heter Brandon kom och hämtade upp mig. Vi åkte till Dairy Queen där vi mötte upp med Catie. Vi beställde glass och satte oss ner, och där kommer en kille som jobbar där som heter Chris som jag och Amanda snackade med sist vi besökte Dairy Queen. Han är verkligen den skönaste kille jag träffat! Vi skojade runt lite och han var helt med på noterna, haha!
Catie var tvungen att åka hem men resten av oss åkte till stranden 30 minuter bort och parkerade bilen och bara tittade ut över havet. Vi satt där och pratade i någon timme eller två innan vi åkte hem och stannade vid Taco Bell för att hämta upp lite käk innan vi åkte hem. Det låter inte som om det hände särskilt mycket, men det var en väldigt bra dag full av skratt!

Brandon & Amanda
Mina favoriter, Catie och Amanda - feeling the love haha!
Killen i bakgrunden är Chris från Dairy Queen. Han och jag träffades upp
häromdagen och gick ut och åt för att bara lära känna varandra. Skrattade
nästan konstant, helt klart skönaste killen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar