fredag 14 mars 2014

Skid-helg

Idag är en dag i skolan som alla seniors länge har fruktat och förberett sig för. Det är deras presentationsdag för deras senior project vilket avgör om de kan ta studenten eller inte. Så alla andra förutom seniors har haft en ledig dag, och även jag då jag inte behöver göra något senior project eftersom jag är en utbytesstudent.
Så jag har bara tagit det lugnt hela dagen. Både Amanda och Catie klarade det så vi åkte till Dairy Queen och jag köpte varsin glass till dem för att fira! Grattis mina flickor, ni är bäst!!

Idag har jag också ägnat tid till att göra läxor och packa inför helgen då familjen ska åka iväg till Poconto och åka skidor. Mina värdföräldrar har fått gratis biljetter från jobbet så vi åker iväg i eftermiddag. Tydligen är de alla fortfarande i lärnings stadiet när det kommer till skidåkning men jag är säker på att de kommer vara duktiga i slutet av helgen. Chante's halvbror och kusin åker också med oss och vi kommer alla bo i en stuga, vi har med oss spel och ska ha så mysigt. Det är verkligen i sista minuten som de bestämde sig för att åka iväg då våren har börjat komma och snön är smält. Dock har de fake snö men är det för varmt funkar inte det heller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar