söndag 22 september 2013

Bowlingen

Efter min löprunda imorse gjorde jag iordning mig för att följa med Chante till bowlinghallen. Det var en slags team-building aktivitet för hennes dans grupp och familjemedlemmar. I bowlinghallen fanns ett stort spelrum och alla fick ett kort man kunde använda under en timmes tid till att spela på alla maskinerna. De hade laserdome där inne också så vi sprang direkt dit innan vi påbörjade att spela på alla maskinerna. När timmen var slut käkade vi förbeställd lunch, pizza och korv med bröd, och sen var det dags för bowlingen. I vanliga fall är jag urusel på bowling men idag var jag riktigt bra! Fick högst poäng av alla och gjorde 5 strikar... WHAAT? har aldrig hänt, är fortfarande helt chockad haha! Bowling var roligt helt plötsligt ;)

Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar