måndag 2 september 2013

Shopping & Härliga människor

Mina värdföräldrar har vart på family reunion de senaste dagarna så jag och Chante har varit själva, vilket var bra för då fick vi lite kvalitets tid tillsammans. Vi åkte till gallerian som ligger ca 15 min bort och shoppade lite. Jag var tvungen att köpa nya skor och resten av timmarna spenderade vi av att bara strosa runt. I början när vi umgicks var det lite spänd stämning mellan oss. Ingen visste riktigt vad vi skulle prata om eftersom vi inte kände varandra så bra, men det har börjat släppa mer och mer som tur är. Så nu pratar vi om allt utan pinsamma tystnader haha!

När vi kom hem stog TJ och Kyle utanför vårat hus och väntade på oss. Vi hoppade in i deras bil och bara körde runt i två timmar... Vi käkade på Taco Bell (en slags snabbmatskedja som säljer tacos) vilket var mitt första besök där dessutom, och det var super gott! Sen åkte vi hem till en tjej som heter Alyssa för attg hämta upp henne innan vi drog vidare. Redan u tycker jag jätte mycket om henne, söt och rolig på alla sätt. Vi åkte hem till en kille som heter Jack som bor på samma gata som oss för att hänga i hans hus tillsammans med TJ, Kyle, Alyssa, Deonte, Justice, Jack och Chante. Vi satt och pratade och kollade på film. Både jag och Tj var svin trötta av någon anledning så vi somnade boktsavligt talat på varandra i soffan haha! Jag vaknade av att någon slog till mig på näsan och där står chante och tvingar mig gå hem med henne. Det var mysigt så länge det varade i alla fall. Älskar verkligen att hänge med dessa sköna människor, jag skrattar nästan konstant!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar