tisdag 17 september 2013

Weekend at the beach house

Hade så jäkla roligt denna helgen, igen! Vi åkte till Fredriks och Sörens (utbytesstudenter, sverige & tyskland) beach house i södra Delaware. Jag åkte med Maggie och hennes familj och kom fram sent på fredag kväll till ett underbart fint hus. Vi har badat, paddlat padle board, paddlat kanot, gått på board walk där det finns massa shoppar längs med hela stranden, spelat spel, sjungit och spelat gitarr och skrattat som aldrig förr. Jag älskar dessa människor, alla är så jäkla härliga! Denna gången var det inte alla utbytesstudenter för det skulle inte finnas plats för det, utan endast de som redan varit där en gång plus jag och en kompis till Fredrik som heter Harrisson. Vi stannade mellan Fredag till Söndag, och jag ville verkligen inte åka hem! Jag längtar så till nästa gång vilket förhoppningsvis blir filmkväll hemma hos mig.

Mina Egna Bilder:







Bilder Tagna med system-kamera

jag & min pingla Maggie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar