fredag 20 september 2013

Go Middletown Cavaliers

Kom precis hem från matchen, som vi vann med 58-6. UTKLASSNING!! Jag kan fortfarande inte reglerna haha men de flesta kollar faktiskt inte på matchen utan går dit mest för socialt umgänge.
Jag åkte dit med Amanda och för att få gå in gratis med Mr: Tejada så var vi tvugna att vara där absolut senast 19.15 men vi kom 5 minuter sent, sprang in, köpte egna biljetter och när vi väl kom fram så hade vi missat sången och allting! Jag är så besviken, jag ville verkligen sjunga national sången innan matchen... men det kommer komma flera chanser då vi ska sjunga på hemma matchen.

Jag hade kul ändå och umgicks med Amanda, Mia, Cate, TJ och några andra. Vi gick mest runt och pratade med annat folk och när matchen var slut åkte jag med Amandas familj till taco bell och köpte mat, så himla gott!!

Jag & Amanda
Vänster: Amanda, Mia & Cate


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar