torsdag 19 september 2013

Brace yourselves - Friday is coming

Jag hatar känslan när man tror att det är fredag men så är det inte det! Men dock är det skönt att veta att
det är fredag imorgon, ledig ledig ledig!

Måste säga att det har varit en bra dag, förutom att kör klassen fick en hel del skäll från vår lärare Mr. Tejada. Han vet exakt hur han vill att det ska låta och låter vi inte som han vill så blir han jätte arg
och praktiskt taget skriker på oss. Imorgon ska vi sjunga national sången på en fotbolls match så han är lite små stressad över det. Men han är en grym lärare så tycker om honom jätte mycket! Och jag är super exalterad över imorgon. Det är min första "riktiga" fotbollsmatch och att få sjunga national sången Star Spangled Banner är en ära.
För att fira att det nästan är fredag så köpte jag mig en jorgubbs-milkshake på starbucks när jag skulle ta ut pengar och fixa lite annat med mitt kort som för tillfället inte tycks fungera.
Just nu sitter jag och pluggar, ska strax köra lite styrketräning innan jag och min mamma åker iväg på Zumba.

Hösten börjar förresten nalkas och det blir kallare och kallare för varje dag. På morgonen är det runt 14 grader så snart är det dags att börja bära jacka - i alla fall skinn jacka.

Hoppas ni har det bra där hemma! puss

Käkade lunch på scenen idag, strax efter vi fått stryk av Mr. Tejada haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar