torsdag 12 september 2013

Feeling sick

Redan igår kände jag mig lite hängig med feberkänsla och halsont. Idag var det ännu värre så efter min första period gick jag till sjuksyster som skickade hem mig, trots att jag inte hade någon feber. Jag vet inte vad det är, om jag är utmattad eller om jag har något slags virus i mig.
Jag gick och lade mig direkt när jag kom hem vilket jag kände att jag verkligen behövde. Min pappa var hemma när jag kom hem, och innan han stack till jobbet så gjorde han nyttig soppa och kom upp till mig på sängen. Det var en riktigt gullig chest som jag verkligen uppskattade! Jag hoppas hoppas hoppas att jag är frisk imorgon för då ska jag åka till Fredriks beach house tillsammans med andra utbytesstudenter. Men min mamma säger att om jag inte känner mig bra så får jag inte åka. Åh håller tummarna för att jag ska vakna upp imorgon frisk som en nötkärna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar