tisdag 12 november 2013

Bekräftelse om Hawaii resa

Imorse fick jag ett mail från resebolaget om att min reservation till Hawaii resan var bekräftad. WIIIIEEEE snacka om bra start på dagen! Nu ska jag bara skicka in intyg från föräldrar och boka flygbiljetten, åh vad jag längtar! Det ska bli så skönt med sol och värme, ligga på stranden och käka saftiga frukter tillsammans med alla härliga utbytesstudenter. Ser dessutom extra mycket fram emot att träffa min kära vän Jennie som också ska åka på samma resa i februari. Hon bor för tillfället i Kentucky och det ska bli så roligt att träffa henne igen! Februari... kom foooort!

När jag var i affären idag blev jag helt överlycklig när jag hittade något jag inte sett på väldigt länge... wasa knäckebröd! Helt plötsligt på en milli sekund blev jag yber svensk igen och köpte med mig två paket, och dessutom keso. När jag kom hem gjorde jag mig en knäckebrödsmacka med keso och avacado... det var det godaste jag ätit på länge måste jag säga! Första gången jag kom hit som jag faktiskt ätit något "typiskt" svenskt. Bästa mellanmålet haha!



Arleen och Jerry från Animal science klassen, vi jobbar på ett project idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar