måndag 25 november 2013

Elias födelsedag

Jag mår du leva, jag mår du leva, jag mår du leva uti hundrade år! Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år!!

Idag är det min älskade, underbara, bästaste broders födelsedag. Hela 20 år tillochmed! Det gör ont i mig att inte kunna vara hemma och gratta honom på riktigt, jag har tänkt på honom nästan konstant hela dagen och hoppas att hans födelsedag har varit grym! Nu har du inte längre några gränser broder min, världen är helt och hållet din! Jag är så otroligt tacksam över att just du och ingen annan är min bror och jag är så stolt över dig i allt du gör. Du har alltid varit där för mig i alla stunder, precis som jag alltid kommer att vara vid din sida i alla lägen. Och för att lägga den lilla ego sidan till - vi får alla andra syskonpar att verka tråkiga och inte alls lika awesome som vi haha!

GRATTIS på födelsedagen bästa bror, Elias Ahlman! Jag älskar dig något otroligt, hoppas du blir ordentligt uppvaktad på din 20-års dag snygging!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar