fredag 22 november 2013

Catching Fire

Har taggat så inför denna dagen så länge - ska gå och kolla på den nya Hunger Games filmen Catching Fire på bio! Först är det dock dags att gå och kolla på fotbolls matchen men efter den sticker vi direkt till biografen. Vi är ett helt gäng som ska gå: Jag, Amanda, Catie, Kyle, TJ, Cody, Deonte, Jack och några av Deontes kompisar. Kommer bli super kul! Filmen börjar kl 11 och efteråt kommer vi antagligen åka hem till Jack igen. Dock kommer jag inte stanna så länge idag för imorgon är det audition för All State, vilket innebär en audition för Delawares bästa kör. åh jag är så nervös men jag håller tummarna över att det ska gå bra. Kommer jag med så är det bra men gör jag inte det så gjorde jag i alla fall mitt bästa, alla som ansöker är jätte duktiga och har gått i kör i flera år! Men jag hoppas på det bästa :) Önska mig lycka till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar