fredag 1 november 2013

Halloween

BUUUU! äntligen har halloween varit här, något som jag sett fram emot sen jag kom hit. Det är mycket större här än vad det är i Sverige och alla har förberett sig länge genom att dekorera sina hus. I skolan delade lärarna ut godis på lektionen och några elever klädde till och med ut sig.

Jag, Amanda och Catie träffades hemma hos Amanda och gick ut på kvällen på bus eller godis. Jag klädde ut mig till Odjuret och dem var mina "döda" skönheter. Vi var dock en aning äldre än majoriteten av de som går ut på bus eller godis meeen vad gör man inte för lite gratis godis? ... Låt mig omformulera det där... MASSA godis! Folk sitter på verandan vid sina hus och delar ut godis till alla barnen. Vi gick till ett hus som hade en stor uppblåsbar katt på framsidan, såå cool jag var bara tvungen att ta kort haha!

Senare på kvällen kom Chante och hämtade upp mig och Amanda för att åka och kolla på Amandas systers dans show. Det var halloween tema, såklart, och showen var riktigt bra! Dock var den sent på kvällen och på hennes college som ligger en timme bort så vi kom inte hem förrän efter 12. Så hela dagen i skolan idag har jag vart så himla trött. Däckade direkt när jag kom hem haha, så det ska bli skönt med lördag imorgon så jag kan sova ut!

Vänster: Amanda, Jag & Catie

Amanda, Chante och Ashleys pojkvän


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar