onsdag 27 november 2013

Thankgiving Break

Igår var sista dagen i skolan innan lov. Det är nämligen Thanksgiving på torsdag och jag kan inte vänta, jag har längtat jätte länge efter Thanksgiving och att få uppleva den amerikanska traditionen med egna ögon. Hela huset är finstädat och kylen är fullproppad med mat. Inatt kommer min mammas familjemedlemmar från New York för att stanna över helgen och ytterligare 30 pers kommer på torsdag. FULLT HUS!
Idag ska jag till Francesca en snabbis för att boka biljetter tillsammans till Hawaii och sen ska jag följa med min mamma till affären för att inhandla ännu mer mat. Senare ikväll är det välkomstparty hemma hos Jack för Jacks bror som kommit tillbaka över Thanksgiving. Kommer antagligen sluta med bonfire igen som vanligt haha! Hoppas alla har det bra där hemma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar