fredag 8 november 2013

Bonfire idag, New York imorgon

Som rubriker lyder har jag en hel del att se fram emot denna afton. Just nu väntar jag på att Chante ska göra sig klar (SEGPROPP!!!) så ska vi åka hem till Amanda på hennes Bonfire (lägereld) tillsammans med massa annat gott folk. Bland annat Catie och tre av hennes kompisar, TJ, Kyle, Cody, Chante's "kille" och två till av Amandas kompisar som jag inte träffat innan. Kommer bli gryyymt kul! Får pälsa på mig ordentligt för det kommer vara kallt ute, runt 6 grader. Dock kommer jag behöva åka hem lite tidigare för imorgon ska jag upp svin tidigt för att åka till New York igen tillsammans med alla utbytesstudenter. Men denna gången är det bara över dagen, så vi kommer lämna huset runt 06.00 och vara hemma igen runt 23.30. Sist var så fruktansvärt roligt och jag är helt säker på att det kommer bli minst lika roligt imorgon. Och vid det här laget är vi som en stor familj och grymt bra vänner så det ska bli så skönt att träffa dem igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar