onsdag 13 november 2013

Happy Birthday Guuurl - Amanda 19 år

Amanda - min bästa amerikanska vän - fyller 19 hela år idag! Jag tog med mig cupcakes till henne i skolan och de var slut i slutet av dagen haha! Efter skolan var det dags att fira henne på riktigt. Hennes mamma hämtade upp mig och Amanda och vi åkte till en cupcake butik och köpte med oss varsin hem. Blev massa cupcakes för henne idag... Såå gott!!
Åkte hem till Amanda, hade en liten photo-shoot i trädgården, och väntade på att Chante skulle komma så vi kunde åka till en resturang för att fira henne tillsammans med hennes mamma och pappa.

Resturangen heter Habachi och är en kina resturang där man får sin egna kock som lagar maten precis vid bordet. De gör massa roliga saker med eld och lågor och skämtar med dig samtidigt som du äter. De kastar räkor som du ska fånga i munnen och vår kock skrämde livet ur mig när han tog sin ketchup flaska och sprutade ut allting på mig.. vilket jag trodde innan jag öppnade ögonen och såg ett rött snöre hängandes från ketchup flaskan haha!

Jag hade en jätte rolig och trevlig dag och hoppas att Amanda hade det minst lika bra på sin födelsedag.
HAPPY BIRTHDAYYY!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar