måndag 11 november 2013

Veterans Day

Idag är det "Veterans Day" här i USA. Det är en dag till att hedra alla som har tjänstgjort i armén, vilket betyder att vi vart lediga från skolan! woop woop. Jag sov ut till runt 11 tiden och tog det bara lugnt. Tränade och gjorde mig sedan iordning för att träffa Sarah, en kompis från skolan, och åkte till Taco Bell för att käka lunch. Hennes pojkvän kom dit efter en stund och joinade oss. Det var riktigt trevligt, älskar sarah hon är så himla rolig! Och bara så alla vet, jag kommer ta med mig Taco Bell hem till Sverige - det är min favorit snabbmatskedja än så länge.

Sarah lämnade av mig hemma hos mig efter några timmar. Hon hade något annat på G och jag kände inte riktigt för att sitta hemma, så drog ihop gänget och åkte till Friendly's - ett glass café, men de säljer mat också. Det var jag, Amanda, Catie, Chante, Deonte och Cody. Kyle och Tj skulle komma också men dem dök inte upp. Alla andra beställde mat med jag var inte så hungrig så beställde bara en liten glass med oreo biter, bääästa glassen!

Känns tungt att behöva ställa klockan och gå upp tidigt till skolan imorgon men sånt är livet. Hoppas alla har det bra där hemma :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar