måndag 19 augusti 2013

17e Augusti - Peach festival

Peach festivalen i förrgår var jätte mysig. Anledningen till att de har denna festival är för att det är persikornas tid nu under sommaren, de är helt perfekt mogna och de går att köpa överallt. Jag och min mamma strosade runt på marknaden medan vi åt lite slash (isad glass). Det var stekande hett den dagen och jag brände mina axlar under de 3 timmar vi var där.

Sedan åkte vi för att handla flipflopps och shorts till mig innan vi åkte vidare för att kolla på Chante's modeshow. Hon har gått på kurs hos en modell i några månader för att lära sig hur man "beter sig som en dam" och de hade catwalk och modevisning.

Senare på kvällen när jag och Chante var på hennes rum och slog på varandra lite och hade kuddkrig som vanligt så smsade TJ och bad oss komma hem till honom. När vi kom dit blev vi lite besvikna för vi trodde det skulle vara fler folk där, men jag hade kul ändå! Det var TJ, Cody (muskelberget som gillar att visa upp sig), Chante, jag och en ny kille jag aldrig tidigare träffat som heter Deonte. VÄRLDENS skönaste kille! Det första han sa till mig var - "får jag känna på ditt hår? jag älskar hår.." haha! Sen satt han och flätade mitt hår och babblade på om allt - och jag bara älskar honom! Vi var där till kl 2 på natten och kollade på film bland annat innan vi drog hem.


Chante's modevisning

                                 
                                                                    Kvällen hos TJ
Cody tränar - Deonte tittar på

HAHA Cody hade rakat halva sina ben för att hans fotbollsstrumpor skavde - jag var
tvungen att ta kort för det så så roligt ut!!! Han blev mobbad för det hela kvällen haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar