måndag 12 augusti 2013

Subway och galleria - häng

Idag har vart en super kul dag! Chantes kompisar TJ och Kyle kom förbi imorse. Jag tänkte att Chante kanske ville vara ensam med sina kompisar idag, så hon gick ut till dem men kom tillbaka efter typ 3 min och sa att de andra tvingade ut mig så jag följde med i vilket fall som helst! Vilket var bra för hade kul resten av dagen. Vi åkte till Subway ock käkade lunch. TJ och jag ska tydligen gifta oss enligt honom så han köper dubbelt för att jag ska få den ena delen - "I ett äktenskap delar man på allt" haha!
Efter det lämnade vi av TJ hos honom för han skulle till jobbet och hämtade upp en annan kille som heter Taylor och åkte till gallerian. Som sagt - allt i U.S.A är enormt! Jag tog såklart inte med mig plånboken så kunde inte köpa någonting men vi ska tillbaka dit imorgon för att spendera våra pengar ;)

Min yetlag har äntligen gått över så jag är inte trött längre när klockan är 9 pm, och nu sitter jag och Chante på hennes rum och väntar på att TJ och Kyle ska komma förbi så ska vi åka och käka någonting!

från vänster: (mot väggen) TJ, (mot kameran) Kyle och Chante

Första gula skolbussen jag såg - var tvungen att fota haha!

från vänster: Kyle och Taylor




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar