fredag 23 augusti 2013

En annan nöjespark

Hejsan! Det är inte klokt vad tiden går fort. Nu har jag redan varit här i ca två veckor och det har hänt så mycket på sån kort tid!

Igår besökte jag skolan igen för att hämta ut mitt schema. Jag har fått välja mina kurser själv och är nöjd med hur schemat ser ut.

Direkt efter det åkte jag, min mamma och Chante till en annan nöjespark som kallas Hershey Park. Där möttes vi av Chantes halvbror Gshar och hans barn Kayla, hans flickvän Danielle och hennes barn Jey. Hade riktigt kul hela dagen med massa åk attraktioner, mat och fint väder.
Hershey är namnet på U.S.As mest populära choklad - som marabou. Vi besökte Hershey's chocolate world för att se hur de gör chokladen och efter rundturen fick alla gratis choklad. Vi köpte med oss massa choklad hem också såklart.

Nöjesparken och vattenparken var ännu bättre än Dorney park som vi var på härom dagen. Den hade mer läskiga bergochdalbanor och denna gången gick vi till vattenparken. Härlig dag med härligt folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar