måndag 12 augusti 2013

De är de äkta gentlemännen

Kom precis hem från Friendly's där jag, Chante, TJ och Kyle käkade middag och glass. Jag beställde in en sallad men orkade inte ens äta halva trots att jag var svin hungrig. Och sen kom glassen.... Chante skippade glassen men jag och TJ delade en och Kyle åt en hel SJÄLV! den var större än min hand, har inte sett så mycket glass i en och samma skål på samma gång!
     Jag har bara varit här i två dagar men killarna behandlar en verkligen som om man var den enda tjejen kvar efter en stor katastrof som slog sönder jorden. Tj köpte mig en nallebjörn och sprayade den med hans parfym, de öppnar bildörrar och alla dörrar som finns, jag får inte lov att betala för min eget mat utan det ska de bjuda på, jag får välja vilka toppingar och tillbehör jag vill och de ger massa fina komplimanger. Säger bara till killarna i Sverige - ni borde gå på gentlemanskurs hos Amerikanarna ;)

Kyle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar