söndag 4 augusti 2013

5 dagar kvar

Nu är det BARA 5 ynka dagar kvar i Sverige. 5 dagar innan jag sätter mig på planet till U.S.A och till min värdfamilj. De senaste dagarna har bestått av en massa "Hejdå" och snart har jag dragit igenom listan med folk att säga hejdå till. Klassen samlades vid Utholmen för någon vecka sedan för att bada och grilla tillsammans och jag har träffat vänner för att bara mysa och gå runt i stan. Som igår till exempel när jag träffade Isabella, Dahlis och Mange. Vi åkte in till Göteborg och hade picknick i flera timmar och gick fram och tillbaka  i stan. Det är jätte sorgligt att säga Hejdå till alla men jag kommer att vara tillbaka fortare än vi anar! Kommer sakna alla jätte mycket och hoppas att ni kommer ha det grymt bra här hemma, det har jag tänkt att ha där över!

-

De sista dagarna innefattar också en massa förberedelser: packning, köpa present till värdfamiljen, läsa igenom 1000 papper mm. Den här sista tiden har gått så sjukt fort och jag trodde att jag vid det här laget skulle vara jätte pirrig. Men den känslan har änna gått över, för i mitt huvud är jag redan där. Jag har träffat min värdfamilj 100 gånger, åkt flyget 1000 gånger och till och med redan hunnit hem igen. Men det ska bli så roligt att få träffa min värdfamilj på riktigt. Min värdsyster och lovat att ta med mig på en shopping tur i New York när jag kommer! Det ska bli så spännande att bara över huvud taget åka till U.S.A för jag har aldrig varit där.
De sista dagarna nu kommer jag fortsätta att träffa vänner för avsked och jag kommer att spendera så mycket tid som möjligt med familjen också!

10 månader är inte så långt! Det är bara ca 280 dagar som kommer att rusa förbi :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar